Milo's Arosaa

Nieuw: laat hier zien wat je gedaan hebt aan je Lupo of Arosa (bijvoorbeeld voor en na plaatjes) en wat je nog allemaal van plan bent!

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Re: Milo's Arosaa

Berichtdoor emielvanputten » 20 nov 2016 21:37:43

Snij je glas er uit. Werkt beter dan in Meppen.
Controleer voor die tijd of je de bevestiging al in de auto hebt zitten.
Anders moet je boren en bussen persen...

Als je auto overdekt kan staan voor een dag of 2 zou je meteen de rand kunnen lakken nadat je de kit weg gehaald zou hebben, anders wachten op mooi weer of negeren.
emielvanputten
Opper spammer

Berichtdoor Quintuhn » 24 nov 2016 00:01:37

Milo_arosa schreef:Vandaag weer update opgehaald,

Iemand die al eens klapramen gemonteerd heeft, graag tips, trick of een how-to..

Heb me ook laten vertellen dat het gemonteerd kan worden bij carglass klopt dit? en wat gaat dat kosten..(liefst monteer ik het zelf, als het niet al te ingewikkeld is :| )

alvast bedankt,Sorry voor de troep :wtf

Ik heb de oude ramen laten uitsnijden bij carglass. Goeie service en netjes verwijderd. Ik ga het enkel NOOIT meer doen, reken op 65 euro om twee raampjes eruit te laten snijden... Dan moet je het er zelf inzetten (geen probleem als de gaten al voorgeboord zitten). Ik schrok zelf dus van de prijs, maar als je daar niet van schikt is het zeker een optie om erheen te gaan :thumbsup:
Quintuhn
Newbee stage 2

Berichtdoor Milo_arosa » 24 nov 2016 20:21:11

ga wel even informeren bij carglass, maar wil het het liefst zelf doen. dus al iemand me wilt helpen die het al eerder heeft gedaan.. PM :D
Milo_arosa
Newbee stage 2

Berichtdoor H A N S » 25 nov 2016 20:17:40

Ik wil je best een keer helpen, maar dan zal je er een eindje voor moeten rijden (of ik moet jouw kant opkomen).
Wel heb ook ik de ruitjes eruit laten snijden door autotaalglas (carglas, mijn vaste leverancier :boom, vroeg er € 360,- voor (stond zo standaard in het systeem)) ... was € 50,- kwijt.
Cars:
Seat Arosa 1.4 8v
VW Lupo 1.6 16v GTI
Citroën Xantia 1.8 16v
H A N S
Moderator

Berichtdoor emielvanputten » 25 nov 2016 20:23:43

Milo_arosa schreef:ga wel even informeren bij carglass, maar wil het het liefst zelf doen. dus al iemand me wilt helpen die het al eerder heeft gedaan.. PM :D

advies, hulp, en een dak kan ik je bieden. verwacht natuurlijk dat ik niet aan het eind alles heb gedaan.
En van te vooren moet je even uitzoeken of je alle bevestigingspunten in de auto hebt zitten, zonee neem een boor mee :)
emielvanputten
Opper spammer

Berichtdoor Milo_arosa » 19 feb 2017 11:28:36

Mensen,

Het was weer tijd voor de zomerwielen (was die stalen velgen zat).. dus zo gezegd zo gedaan. zomerbanden uit de opslag gehaald. Eenmaal bezig kwam ik erachter dat een van de nieuwe banden langzaam leegliep.. dus weer leeg laten lopen, daarna weer erop geknald en geen problemen meer. Uiteraard toen ik ze er net onder had begon het weer te sneeuwen :thumbup:

Heb inmiddels de klapramen al geplaatst, ging zeer makkelijk.. ramen eruit snijden bij carglass en daarna erin zetten.. Heb de auto nog iets lager gelegd, zowel voor als achter op het laagste..

Afbeelding

Zou eigenlijk nog een tikje zakken voor het perfecte fitment ( in mijn ogen ) ziet er al gaaf uit achter, heb de kast haast op de velg.( Geen idee waarom de foto gadraaid is..)

Afbeelding

Nadat de zomerwielen erop lagen maar even lang de uitlijnboer gegaan. totale camber achter is 4,39 graden :wink: :wink:
Jammergenoeg kregen we de borgmoer van de spoorstang niet los en konden we een kant niet "recht" zetten. Dus deze week even een nieuwe spoorstang scoren en eronder zetten. Daarna gaan we voor poging 2..

Laterrzzzz :thumbsup:
Milo_arosa
Newbee stage 2

Berichtdoor Milo_arosa » 28 apr 2017 09:33:58

yo peeps,

Eerste meeting van het jaar weer overleeft was echt leuk op BOTS.. hier paar plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

:thumbsup:
Milo_arosa
Newbee stage 2

Berichtdoor Milo_arosa » 11 feb 2018 20:49:11

Weer wat stuivers armer, maar paar dikke update's zijn weer een feit :thumbsup: :thumbsup:

-rolkooi
-cleane voorbumper
- Setje OZ Turbo's

ben nog opzoek naar een setje dikke kuipstoelen :D

hier nog paar plaatjes van vorig jaar....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tot later! :rockon
Milo_arosa
Newbee stage 2

Berichtdoor evertje » 28 feb 2018 20:07:38

Leuke Arosa! Je hebt er veel werk van gemaakt en dat is mooi om te zien! :thumbsup:
evertje
Nieuw lid

Vorige

Keer terug naar Projecten