poging plaatsen eerste foto´s ,, hint&tips wanted!

Foto's van je Lupo, Arosa, meetings, vriendin/vriend, huisdier etc.

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

poging plaatsen eerste foto´s ,, hint&tips wanted!

Berichtdoor oemer89 » 29 jun 2011 13:59:57

http://www.daffieproductions.nl/arosaalbum/i/aanschaf front.JPG

nu word er alleen de link weergegeven , graag zou ik weten hoe jullie de foto´s plaatsen? zodat ik mijn foto´s kan delen van aanschaf tot huidig XD
oemer89
Nieuw lid

Re: poging plaatsen eerste foto´s ,, hint&tips wanted!

Berichtdoor MeerArosa » 29 jun 2011 14:32:00

Er moet nog wat voor en achter de link, het moet hierop gaan lijken:

Code: Selecteer alles
[img]http://www.daffieproductions.nl/arosaalbum/i/aanschaf front.JPG[/img]
Afbeelding
MeerArosa
Moderator

Berichtdoor oemer89 » 29 jun 2011 15:40:49

Afbeelding

Afbeelding

zo kocht ik mijn auto , inmiddels is deze verlaagd met een v-maxx schroefset en zijn er vooral technische dingen aan gedaan.
oemer89
Nieuw lid

Berichtdoor red lupo » 29 jun 2011 15:47:43

je kan dit alles ook in 1 bericht sturen hé
is stuk overzichtelijker en makkelijker
Laatst bijgewerkt door red lupo op 29 jun 2011 16:53:28, in totaal 2 keer bewerkt.
Afbeelding
red lupo
Moderator

Berichtdoor MeerArosa » 29 jun 2011 16:45:44

Anders moet ik dat weer doen als modder-eter, dat ga ik nu ook maar eventjes doen.
Afbeelding
MeerArosa
Moderator

Berichtdoor oemer89 » 12 jul 2011 19:50:00

hier weer even een kleine update :oops: nieuwe koplampen en knippers vond deze voor 50 op het internet en zijn zo goed als nieuw 8) Afbeelding verlaagd betere foto´s gaan volgen heb momenteel alleen enkele foto´s met de telefoon gemaakt :roll: Afbeelding spreekt voor zich :D Afbeelding toch wel mijn trots hierin zit momenteel het meeste werk en geld, nieuwe koppeling-drukgroep-versnellingsbakrevisie-nieuwe aanzuigbuizen-ontluchtingsslang-filters-gasklephuis reinigen hielp helaas niet ook niet na opnieuw inlezen deze was echt defect,distributieriem-spanrollen etc etc
oemer89
Nieuw lid

Berichtdoor pino » 14 jul 2011 18:52:35

hee meer foto's

vind leuk vind kerel!!
pino
Stalker

Berichtdoor oemer89 » 20 jul 2011 17:36:33

pino schreef:hee meer foto's

vind leuk vind kerel!!

tnx man, zodra ik van mijn operatie hersteld bent die ik onlangs onderging laat ik de auto uitdeuken van de kleine openslaande deur deukjes;) en dan poetsen bij een bedrijf en weer nieuwe foto's maken maar dit keer wel met een foto camera ipv telefoon:P ps mis wel foto's van jouwn project de juiste basis heb je zeker (lupo)dikke wielen!
oemer89
Nieuw lid

Berichtdoor sand-r » 20 jul 2011 18:43:25

Je mist rode bougiekabels! Verder leuk ding :)

waar heb je m laten uitlijnen, mooi zon verzonken brug!
2000 3L TDI
1959 VW 1200
Mijn Marktplaats-advertenties
sand-r
Opper spammer

Berichtdoor oemer89 » 20 jul 2011 21:44:27

sand-r schreef:Je mist rode bougiekabels! Verder leuk ding :)

waar heb je m laten uitlijnen, mooi zon verzonken brug!

tnx , ja idd zal eens rondneuzen wat nieuwe kosten:) de auto is uitgelijnd in Bennekom bij autoschadeherstelbedrijf Velbo heb daar namelijk gewerkt dus lekker vertrouwd voor me, en uiteraard mijn prijs :oops:
oemer89
Nieuw lid

Berichtdoor Lukoo » 21 jul 2011 10:14:01

ziet er leuk uit met die nieuwe koplampen zo en lekker verlaagd! :D
Lukoo
Freak

Berichtdoor sand-r » 21 jul 2011 11:18:22

Ideaal, die uitstekende sensoren langs de bumper enzo ook! Normaal lopen ze altijd te kutten om bij verlaagde autos die infraroodstralen naar elkaar te laten schijnen.
2000 3L TDI
1959 VW 1200
Mijn Marktplaats-advertenties
sand-r
Opper spammer

Berichtdoor pino » 21 jul 2011 14:44:56

oemer89 schreef:
pino schreef:hee meer foto's

vind leuk vind kerel!!

tnx man, zodra ik van mijn operatie hersteld bent die ik onlangs onderging laat ik de auto uitdeuken van de kleine openslaande deur deukjes;) en dan poetsen bij een bedrijf en weer nieuwe foto's maken maar dit keer wel met een foto camera ipv telefoon:P ps mis wel foto's van jouwn project de juiste basis heb je zeker (lupo)dikke wielen!

ben benieuwd ik moet zelfde.. ook uitdeuken en polijsten

klopt er komen foto's had vandaag willen maken na kleine update, maar camera leeg

ps heb nog na gevraagd bij die sloop in den dolder, ze hebben daar iig geen grill meer liggen met 16v
pino
Stalker

Berichtdoor oemer89 » 21 jul 2011 17:34:52

@ lukoo : tnx :D jouwn ride ziet er ook netjes en strak uit man! ennuh mooie kleur :wink:

@ sand-r : ja dat is zeker waar! bleef er even bij toen ze ermee bezig waren maar die cambers :?: stonden echt vreselijk! net als de sporing nadat de auto volledig was uitgelijnd en was goed gekeurd door de betreffende monteur naar een proefrit voelde ik zelf echt een mega verschil :!: hij plakt heerlijk op het asfalt nu :) uiteraard ook door de gemonteerde v-maxx schroefset die ik kocht van Erdem(xtreme)

@ pino : ja ik ben ook zeer benieuwd XD ik houd je nog even op de hoogte als je bijvoorbeeld interesse hebt om mee te gaan naar het uitdeuken :?: ik heb de restyler gevonden bij de dealer in wageningen :wink: je hebt me aantal deukjes gezien :o en de prijs is echt mega laag zown 80 euro 8) zoek nog wel iemand die me wilt helpen met demontage en montage dakhemel en wat interieur delen :oops: en dan breng ik hem weg als ik opgeknapt bent :D

ow oke,, geeft niets toch bedankt voor de moeite! momenteel zoek ik een originele grille.wat ik van red lupo begreep is dat de kleine 16v embleempjes ongeveer 8,- kosten bij de dealer en die er zo op te klikken zijn, dus dat word het plan :mrgreen:
oemer89
Nieuw lid

Berichtdoor pino » 23 jul 2011 13:40:00

[quote="oemer89@ pino : ja ik ben ook zeer benieuwd XD ik houd je nog even op de hoogte als je bijvoorbeeld interesse hebt om mee te gaan naar het uitdeuken :?: ik heb de restyler gevonden bij de dealer in wageningen :wink: je hebt me aantal deukjes gezien :o en de prijs is echt mega laag zown 80 euro 8) zoek nog wel iemand die me wilt helpen met demontage en montage dakhemel en wat interieur delen :oops: en dan breng ik hem weg als ik opgeknapt bent :D

ow oke,, geeft niets toch bedankt voor de moeite! momenteel zoek ik een originele grille.wat ik van red lupo begreep is dat de kleine 16v embleempjes ongeveer 8,- kosten bij de dealer en die er zo op te klikken zijn, dus dat word het plan :mrgreen:[/quote]

oo miss we gezellig ja!! ik zit nog te kijken wat wijsheid is, aangezien ik meerdere plekken hebn zit ik te twijfelen aan hele auto opnieuw spuiten, maar vind altijdg ezellig ff mee te gaan;)
pino
Stalker

Keer terug naar Foto's