Ik ben Christian de Bruijn, 22 jaar en kom uit Zaandam. Ik ben al sinds 2007 lid van dit forum. En ik heb destijds een fantasiagroene lupo uit 2000 gehad.

Door knie en rugproblemen was ik genoodzaakt eind 2008 een automaat aan te schaffen. Dat is toen een seat ibiza uit 2002 geworden. Mijn lupo heb ik toen doorverkocht aan mijn zus.

Seat ook de deur uit gedaan toen het lichamelijk beter ging en een motor gekocht. Een Honda CBR 600 FS om precies te zijn.

Nu is mijn zus haar gezinnetje aan het uitbreiden. De lupo moest de deur uit.......en ik ben zo vriendelijk geweest aan te bieden hem weer terug te kopen
Ze gaan in september kijken voor een nieuwe auto dus tegen die tijd zal ik mijn kleine groene monstertje weer terug krijgen!!
Kan nu al niet wachten....
Er zullen wat dingen aan moeten gebeuren als ik hem terug heb. Maar hij is technisch goed onderhouden en voor 95% goed (koppeling gaat zwaar en passagierdeurscharnier is lam). Het uiterlijk verdient ook wat aandacht.
Ik ga dus weer vol gebruik maken van het forum. (en zal ook mijn bijdrage aan de kas doen als ik de lupo terug heb).
Groeten,
Christian