Custom made Uitlaat

Alles over het motorische gedeelte. Spruitstukken etc.

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Custom made Uitlaat

Berichtdoor Slavi » 8 maart 2005 22:51:41

Ik heb op de arosa-club een verslagje neergezet over hoe het bij mij is gebeurd MET FOTO'S.
Omdat dit voor een Lupo niet (veel) verschilt dacht ik dat jullie er misschien ook interesse in hadden.
Dit is de link:
http://www.arosa-club.nl/phpBB2/viewtop ... 5771#15771

Groeten Björn
Slavi
Stalker

Berichtdoor EauRouge » 8 maart 2005 22:58:57

Top man, precies de plaatjes die ik zocht!! Heel erg bedankt Björn :lol:

Kun je me plz ff een PM sturen met wat je ervoor betaald hebt?
EauRouge
Opper spammer

Berichtdoor PatrickMk1 » 19 maart 2005 12:51:39

Ik heb toen mijn uitlaat laten maken bij E.P.S staan ook foto,s van op de site.
Zeker aan te bevelen, alleen sommige vinden hem te duur...vergeet niet dat alles dan ook in RVS is, en je kan alles zelf bepalen.
PatrickMk1

Berichtdoor Slavi » 19 maart 2005 18:01:08

Ik heb bij EPS ook een prijsopgave aangevraagd en ik kreeg netjes antwoord. Daar zou ik op zijn minst € 750,- euro kwijt zijn voor wat ik wilde. Daarnaast moest ik wel 250km rijden (enkele reis!).
Waar ik het heb laten doen kost het minder dan de helft en was 50km rijden. Hij geeft eerlijk toe dat de lasnaden bij EPS "misschien" iets mooier zijn omdat ze meer ervaring hebben met RVS lassen maar verder is alles precies hetzelfde. Zoals je kan zien zijn de lasnaden ook bij hem uitstekend en ook helemaal van RVS, dus OOK de lasnaden.
Ook ik heb helemaal zelf bepaald hoe ik het wilde hebben met uiteraard zijn deskundig advies.

EPS is wel de bekendste maar ik denk dat ze er een paar geduchte concurrenten bij hebben gekregen de laatste jaren. Niet alleen NMparts maar ook iemand van de corradoclub en Speedfactory maken dezelfde systemen voor minder geld.

Groeten Björn
Slavi
Stalker

Berichtdoor PatrickMk1 » 26 maart 2005 23:54:50

Slavi schreef:Ik heb bij EPS ook een prijsopgave aangevraagd en ik kreeg netjes antwoord. Daar zou ik op zijn minst € 750,- euro kwijt zijn voor wat ik wilde. Daarnaast moest ik wel 250km rijden (enkele reis!).
Waar ik het heb laten doen kost het minder dan de helft en was 50km rijden. Hij geeft eerlijk toe dat de lasnaden bij EPS "misschien" iets mooier zijn omdat ze meer ervaring hebben met RVS lassen maar verder is alles precies hetzelfde. Zoals je kan zien zijn de lasnaden ook bij hem uitstekend en ook helemaal van RVS, dus OOK de lasnaden.
Ook ik heb helemaal zelf bepaald hoe ik het wilde hebben met uiteraard zijn deskundig advies.

EPS is wel de bekendste maar ik denk dat ze er een paar geduchte concurrenten bij hebben gekregen de laatste jaren. Niet alleen NMparts maar ook iemand van de corradoclub en Speedfactory maken dezelfde systemen voor minder geld.

Groeten Björn

Ja das helemaal waar, maar ik had die wagen 5 jaar geleden al, en toen was EPS de bekenste (begon toen bekend te worden)
PatrickMk1

Keer terug naar Motorisch