WWW.CUSTOM-CARAUDIO.NL actieweken!!!!!

Hier vind je alle informatie met betrekking tot de organisatie van de Club en de site.

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Re: WWW.CUSTOM-CARAUDIO.NL actieweken!!!!!

Berichtdoor H A N S » 17 jan 2014 18:06:18

stReetlegal arosa schreef:tilburg!!

:rockit
Cars:
Seat Arosa 1.4 8v
VW Lupo 1.6 16v GTI
Citroën Xantia 1.8 16v
H A N S
Moderator

Berichtdoor Custom-Caraudio.nl » 21 jan 2014 18:04:06

en zoals jullie zien is mijn naam veranderd in custom-caraudio.nl gelijkwaardig aan mijn eigen website!!
http://www.custom-caraudio.nl

binnenkort ga ik een leuke actie opzetten met een gepoort subkistje dat pasklaar in een lupo/arosa geleverd kan worden met een geweldig geluid!!
versterker zit zelfs al ingebouwd en dat voor slechts 199euro !!
100w rms en geloof me....als je echt wil laat je je binnenspiegel dr zelfs al mee trillen

Afbeelding

Afbeelding
of het nu gaat om een simpele carkit,speakerset of een complete audioinbouw ik kan alles maken niets is mij te gek!!
informatie graag nog even via de PBknop op dit forum,0614278067 of http://WWW.CUSTOM-CARAUDIO.NL
AfbeeldingAfbeelding
Custom-Caraudio.nl
Stalker

Berichtdoor Andso » 23 jan 2014 10:17:15

Custom-Caraudio.nl schreef:tilburg!!

Jammer das niet meer om de hoek voor me.

Leuk actie subje van GZ! Zijn die underseat subjes wat van GZ?
Afbeelding

Cute Girls Are Never Satisfied
Andso
Opper spammer

Berichtdoor Custom-Caraudio.nl » 24 jan 2014 18:16:40

Andso schreef:
Custom-Caraudio.nl schreef:tilburg!!

Jammer das niet meer om de hoek voor me.

Leuk actie subje van GZ! Zijn die underseat subjes wat van GZ?

nee die underseat vind ik persoonlijk erg tegenvallen voor het geld....
alleen de duurste variant klint in mijn ogen goed...

deze is voor in de kofferbak en ter grootte van een klein (half kratje)bavaria dus dat is echt minimaal.
tevens is dit zelfs nog voordeliger ook dan de underseat subjes waardoor ik liever dit verkoop omdat het veeeeeele malen meer waar voor je geld is.
of het nu gaat om een simpele carkit,speakerset of een complete audioinbouw ik kan alles maken niets is mij te gek!!
informatie graag nog even via de PBknop op dit forum,0614278067 of http://WWW.CUSTOM-CARAUDIO.NL
AfbeeldingAfbeelding
Custom-Caraudio.nl
Stalker

Berichtdoor Custom-Caraudio.nl » 5 feb 2014 17:53:30

jammer dat er weinig feedback is?
toch lees ik hier erg veel vragen over goede actieve subs waar voor hun geld leveren ipv betalen voor de naam pioneer.....
AfbeeldingAfbeelding
Custom-Caraudio.nl
Stalker

Berichtdoor Andso » 5 feb 2014 20:13:51

Er zijn best veel meningen omtrend de actieve subs die op de markt te krijgen zijn de een is er dolblij mee de ander vindt ze tegen vallen.

Ik ben altijd erg geinteseerd geweest in GZ spul 2 setups gehad ook in de lupo. Maar heb nu een corsa D en wil dit toch allemaal wat netter doen en gewoon leuk geluid hebben het oem spul wat erin ligt is toch gewoon matig dus ben stiekem me aan het orienteren op wat anders. Voorwaarde is dat de headunit erin moet blijven zitten ook voor het oog gebogen dashboard etc een dubble din erin ziet er niet echt meer mooi uit, grote nadeel geen uitgangen dus moet een high/low converter gaan gebruiken.

Mijn interesse is eigenlijk gevallen momenteel op het merk Gladen, de amps hebben zelf al een high level input op cinch ze verkopen ook complete iso stekker kabels zonder dat je in de originele kabelboom hoeft te gaan knippen etc. 8" inch subje die in een gelosten 10liter behuizing kan deze kan ik onder de dubbele kofferbak ruimte kwijt etc. Het is jammer dat je niet meer in Mill zit anders had ik zeker x langs gekomen!
Afbeelding

Cute Girls Are Never Satisfied
Andso
Opper spammer

Berichtdoor Ivo's » 6 feb 2014 15:08:50

Gladen is het voormalige audio system, GOEDE kwaliteit, en waar voor je geld (zover ik er nog info over heb... )
Ik heb evt nog wat oldskool GZ spul voor de verkoop, uit de tijd dat een 990W RMS 2 kanaler nog 12kg woog ;)
Polo 9N Highline 1.9TDI VVT 145pk/340Nm
Passat 3B Variant TDI Chipped by VagTechniek
Blue 'n Stealth MK4 TDI '98 "Roetmobiel" - 435K km and counting -SOLD!
VW Lupo, The Black Mirror SOLD!
Ivo's
Opper spammer

Berichtdoor Custom-Caraudio.nl » 10 feb 2014 23:02:58

Andso schreef:Er zijn best veel meningen omtrend de actieve subs die op de markt te krijgen zijn de een is er dolblij mee de ander vindt ze tegen vallen.

Ik ben altijd erg geinteseerd geweest in GZ spul 2 setups gehad ook in de lupo. Maar heb nu een corsa D en wil dit toch allemaal wat netter doen en gewoon leuk geluid hebben het oem spul wat erin ligt is toch gewoon matig dus ben stiekem me aan het orienteren op wat anders. Voorwaarde is dat de headunit erin moet blijven zitten ook voor het oog gebogen dashboard etc een dubble din erin ziet er niet echt meer mooi uit, grote nadeel geen uitgangen dus moet een high/low converter gaan gebruiken.

Mijn interesse is eigenlijk gevallen momenteel op het merk Gladen, de amps hebben zelf al een high level input op cinch ze verkopen ook complete iso stekker kabels zonder dat je in de originele kabelboom hoeft te gaan knippen etc. 8" inch subje die in een gelosten 10liter behuizing kan deze kan ik onder de dubbele kofferbak ruimte kwijt etc. Het is jammer dat je niet meer in Mill zit anders had ik zeker x langs gekomen!

ik kan gewoon dubbeldin inbouw paneel leveren waarmee je radio vlak wegvalt hoor ipv als soort opbouw wat je bij de meeste ziet die geen 3tientjes meer willen betalen voor degelijk spul of de juiste leverancier niet hebben.
zal van de week n foto posten.
tevens heb ik dsp processors om alles hi/low aan te sturen of handgemaakte hi/low adapters waarmee je geen verliezen hebt zijn dan wel geen 20euro omvormers maar 6ch kost ong 150euro en dan heb je wel top geluid
AfbeeldingAfbeelding
Custom-Caraudio.nl
Stalker

Vorige

Keer terug naar Nieuws & Mededelingen