Kabel van tweeter naar voorspeakers deur

In Car Entertainment

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Kabel van tweeter naar voorspeakers deur

Berichtdoor flowiee » 23 okt 2013 19:39:29

Hallo,

Ik ben mn audio aan t upgraden, en heb de Rockford Fosgate Punch P165-S aangeschaft. Hier moet de tweeter op de voorspeakers aangesloten worden. Ik heb de aftermarket tweeter precies op dezelfde plek als de normale tweeter kunnen plaatsen, mede dankzij en handige howto op dit forum! :thumbsup:

Nu zoek ik dus een manier om de kabels mooi te laten lopen. De kabels van de deur lopen door het rubberen 'ding' (kan er even geen naam aan geven) die tussen je deur en auto loopt. Nu heb ik bij mijn vorige auto de kabels hierdoor heen gedaan, maar kreeg ik het rubberen gedeelte niet meer goed vast.
Nu zag ik ook op de plek waar het rubberen gedeelte je auto in loopt, je er niet bij kan. Hiervoor moet het hele onder-dashboard weg (waar je dashboardkastje zit, maar die heb ik niet) en ook aan de andere kant DENK IK.

Weet iemand een manier hoe ik de kabels goed weg kan krijgen tussen de tweeters en de voorspeakers?
'01 Seat Arosa type 2 16v Sport
flowiee
Newbee stage 2

Re: Kabel van tweeter naar voorspeakers deur

Berichtdoor emielvanputten » 23 okt 2013 20:28:25

ja gewoon door je dashboard heen.

kost een beetje moeite, maar als je de ventilatie opening even weg haalt dan kom je een heel eind.
het gemakkelijkste is even de donder dashboard verweideren, maar hoeft niet.

Benodigdheden zijn een trekveer nylon, en een paar meter dun touw.
Dit gecombineerd met 3 uur geduld en tact, moet lukken
emielvanputten
Opper spammer

Keer terug naar I.C.E.