Origineel alarm uitschakelen

In Car Entertainment

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Origineel alarm uitschakelen

Berichtdoor Lexo » 29 maart 2013 10:09:06

Mijn Lupo heeft een origineel alarm, maar die zou ik graag uitschakelen. Vooral de automatisch vergrendelen van de deuren bevalt me niet.

Als ik de deuren ontgrendel met de afstandsbediening en binnen X seconden geen deur open, vergrendeld het alarm de auto weer, dat is niet handig in mijn ogen. Zeker niet nu de microswitch van de bestuurdersdeur begint te haperen, ontgrendelen, deur open en dan x seconden de boel op slot en alarm ingeschakeld en dus een alarm dat afgaat als je deur deur dichtgooit of probeert te starten.. (omdat het alarm de deur niet als geopend ziet)

Ik heb vorig jaar de micro switch die de binnenverlichting schakelt al vervangen, helaas heeft de vorige eigenaar de boel zo verkloot binnen in de deur dat dit geen leuke klus is.. Wil dat dus niet nog een keer doen voor de andere micro switch..
Lexo
Newbee stage 2

Re: Origineel alarm uitschakelen

Berichtdoor mischa72 » 29 maart 2013 21:23:19

Had niet verwacht zo snel interesse te krijgen in dit onderwerp. Ik kan je helaas niet helpen met het in- of uitschakelen van het alarm, maar ik hoop dat ik je mag vragen waar deze micro-switches zitten. Ik heb vanmiddag mijn "nieuwe" Lupo opgehaald. Toen ik mijn spullen erin wilde leggen, merkte ik dat de portiervergrendeling weer automatisch sloot, alsof ik de deuren niet opengemaakt had na het ontgrendelen. Even later: Tuuut, Tuuut, Tuuut. Ik moest meteen aan dit topic denken.

Groeten,
Mischa
mischa72
Freak

Berichtdoor emielvanputten » 29 maart 2013 21:34:58

De switch zit bij je slot. Is makkelijk te vervangen. Zal morgen wel even een topic op zoeken op het 3l gedeelte
emielvanputten
Opper spammer

Berichtdoor mischa72 » 29 maart 2013 21:41:38

Oh super Emiel !! Heel erg bedankt alvast.
mischa72
Freak

Berichtdoor emielvanputten » 30 maart 2013 05:03:51

mischa72 schreef:Oh super Emiel !! Heel erg bedankt alvast.

http://www.3-liter.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3594

Hopelijk heb je hier wat aan
emielvanputten
Opper spammer

Keer terug naar I.C.E.