Vali1992NL's Arosa sport.

Nieuw: laat hier zien wat je gedaan hebt aan je Lupo of Arosa (bijvoorbeeld voor en na plaatjes) en wat je nog allemaal van plan bent!

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Re: Vali1992NL's Arosa sport.

Berichtdoor vali1992nl » 23 okt 2017 16:12:57

Het is even geleden, tijd voor een updatetje :P

Het TimeAttack seizoen 2017 zit er op en het was een goed jaar! Doordat ik in 2015 het kampioenschap won in semi-pro rijd ik tegenwoordig in de pro-klasse. DIt betekend dat ik strijd tegen iedereen die niet op slicks rijd maar harder gaat dan 2:12. Ik rijd nu 2:08.xxx op Zandvoort en 2:09:xxx laag op Assen. De top van de pro klasse rijd 1:57.xxx en dus kan ik niet mee doen voor de podiumplaatsen. Ik kan wel leuk meedoen in het middenveld en vecht graag tegen de Civics en dergelijke.

De auto is niet veel anders dan in 2016, behalve dan dat de 225 brede R888R's weg zijn omdat de auto de grip niet aan kon. Afgelopen jaar op 205 voor en 195 achter brede Toyo R888 gereden en dat ging goed. Ze zijn alleen nu versleten en dus moet ik opzoek naar nieuwe voor volgend jaar. De remmen zijn nog steeds geweldig. Ik ben nu aan mijn 2e set Galfer blokken begonnen en die bevallen nog steeds super. Motorisch is er niks verandert. Hier moet ik deze winter naar kijken want tussen de eerste en de tweede wedstrijd verloor ik 10 kmh topsnelheid. Van 185 naar 175 gps snelheid aan het einde van het rechte stuk op Zandvoort. Er ligt een spaghetti spruitstuk klaar en de auto moet eens uitgelezen worden.

De vering is een ander punt waar naar gekeken moet worden. Ik heb augustus 2015 een ander schroefset moeten kopen om de APK te halen. (uiteindelijk alsnog niet gehaald op uitstoot) Ik had geen budget en dus rijd ik nu ruim 2 jaar op een TA-Technix setje. Leuk om mee plat te gaan maar voor het circuit is het niks. Graag zou ik over willen stappen naar Bilstein Motorsport 35-607885 schokbrekers, wellicht met de veren van mijn AP op TA setje. Daar moeten wel uniball topmounts voor gemonteerd worden. Voor de achteras vind ik het voor nu prima. De staalkabels doen hun werk.

Het uiterlijk is ondertussen ook steeds verder verandert en hoewel ik niet tevreden ben met de kleur van de deuren en kofferklep en achterbumper ben ik wel heel happy met hoe het dak geworden is. Ik heb hier een aantal foto's van het afgelopen jaar met de auto op 3 wielen en het uiterlijk wat verandert door het seizoen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een video van zandvoort:

https://www.youtube.com/watch?v=SPKS8ZJzMJo
vali1992nl
Newbee stage 2

Re: Vali1992NL's Arosa sport.

Berichtdoor DaveyK » 24 okt 2017 19:42:33

Je plaatjes zijn niet zichtbaar. "Please update your account to enable 3rd party hosting"
Afbeelding
DaveyK
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Projecten